Sider

mandag 3. januar 2011

Drømmemannen

Mange snakker om at de skal finne drømmemannen i sitt liv.
Fins det egentlig  noe som heter drømmemann?
det tror nemlig ikke jeg.
Alle "menn" nå til dags bryr seg bare om utseendet til dama, så de kan ha noe å skryte av.
Andre menn et bare ute etter en ting, og når de er ferdig med det dumper de dama som søppel.
Jeg tror alle kvinnfolk har opplevd en kjæreste som har vert sånn.
Sant nok hvis dama er litt rund i kantene så kan det hende at det for en gangs skyld er ekte kjærlighet.
Det er ikke så mange menn som vet hva ekte kjærlighet er.
84% av verdens kvinner er blitt brukt eller missbrukt av mannfolk.
Dette er ikke for å disse noen slags mannfolk.
Men jeg kan rett og slett ikke skjønne hvorfor menn bruker kvinner til sånt tull.
Det er en ting jeg ikke tror på, og det er den såkalte drømmemannen.
enkelt og greit.

2 kommentarer:

  1. wow wow wow...hold up one second here...
    eg e enig i d du skriv men d finns sånne som mg oxo som sætt pris på kvært minutt man får me den som man sætt høyest i værdn, som man gjer goe ord te kvær dag, kose å nusse på, å passe på at pija har d bra.
    eg ska fortelle dg at etter tre år me exn min så va eg likedan som da eg møtt ho i bynnelsn heilt te ho fucked me over som alle andre eg har vært ilag me, e d førdi eg e old school gentleman? førdi eg har blitt raised by a queen som fortalte mg at eg skulle bestandi være go å snill me den jenta som eg va ilag me når eg blei stor å har fortsatt me? joda eg ska fortelle dg at vi finns d e bare vanskeli å fine førr d e jæææævli mye trash dær ute, å avogte så shæmmes eg over å være mann når eg høre ka som foregår dær ute både innenriks å utenriks.
    -Antoñio-

    SvarSlett